PIZZA MARINO & PIZZA 23

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 79 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Pizza Marino & Pizza 23. Meer weten? Ontdek meer

27 jun 2026 om 1:35 lekker
26 jun 2026 om 2:42 Nie było kompletne zamówienie . no i pizza była zimna
21 jun 2026 om 19:45 Zoals gewoonlijk, heel lekker.
21 jun 2026 om 15:53 Had pasta met gehakt.. gatver nooit zo vieze pasta gegeten dat ze dat durven te verkopen.. smaakte niet heel waterig.. magnetron maaltijd van de supermarkt is nog 1000x beter.. gehakt proefde oud naar plastik geen smaak aan.. geen liefde zit er in..
19 jun 2026 om 0:07 de beste knoflooksaus in town!!! En verder is alles altijd lekker, vers en ook altijd goed belegd. Ik vind t hier altijd perfect.
12 jun 2026 om 8:27 goed alleen jammer dat jullie mijn sambal vergeten zijn
7 jun 2026 om 22:48 was heerlijk
6 jun 2026 om 20:11 goed gemaakt en verpakt